ZAWSZE JESTEŚMY CHĘTNI DO DYSKUSJI
1. Proszę nie pisać postów bez sensu, i nie wnoszących nic do dyskusji. Będą one usuwane, a autor nagradzany.
2. Przed założeniem nowego tematu, koniecznie sprawdźcie, czy taki temat przypadkiem już nie istnieje. Powtarzające się tematy będą usuwane.
3. Nie nadużywajcie pogrubienia, kursywy, podkreślenia, koloru i różnych czcionek. W ten sposób wyróżniamy tylko rzeczy najważniejsze.
4. Proszę nie pisać postów jednego pod drugim, chyba, że od wysłania poprzedniego posta upłynęły 24 godziny. W przeciwnym wypadku proszę korzystać z funkcji "zmień"/"edytuj".
5. Nie wolno obrażać ani prowokować innych użytkowników, ani klubów, bądź zawodników. Będzie to karane co najmniej ostrzeżeniem.
6. Na forum nie wolno pod żadnym pozorem podawać linków, ani wklejać zdjęć o treści pornograficznej. Złamanie tego punktu skończy się natychmiastowym banem.
7. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu.
8. Z wszelkimi problemami (oczywiście dotyczących forum) proszę zgłaszać się na PW, bądź na GG, ewentualnie na e-maila do administratorów.
9. Osoba może mieć tylko jedno konto. W innym wypadku banowane będą wszystkie konta tego użytkownika.
10. Proszę unikać off-topicowania (pisania nie na temat). Ewentualne porachunki lub dyskusje niezwiązane z tematem proszę załatwiać na PW.
11. Zabronione jest również zakładanie następnych kont przez zbanowanych użytkowników. Konta te będą banowane, a użytkownikowi przedłużony ban.
12. Jeżeli użytkownik nie napisze ani jednego posta, po upłynięciu 6 miesięcy od rejestracji, jego konto zostanie skasowane.
13. Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo zmiany nicka dwa razy.
14. Avatary nie mogą mieć wymiarów większych niż 150x150, ani rozmiaru większego niż 6 kB. Jeżeli ktoś się nie zastosuje, może być ukarany ostrzeżeniem i utratą możliwości wstawiania avataru.
Regulamin może być jeszcze zmieniony, ale o wszystkich zmianach będziecie informowani.
Offline